Sunday 26 August 2012

Hari Raya 1433 Hijrah

Assalamualaikum...

Yeah saya memang suka merepek haha !!!

Sebulan berpuasa pelbagai cabaran dan juga dugaan yang telah saya hadapi haha ! pasti kalian pun menghadapi masalah yang sama KOT. Setelah kita mengharungi bulan Ramdhan yang mulia, tibalah syawal yang juga dikatakan hari kemenangan ehe. ." Oh Tuhanku bersyukur diri ini kerana diberi  kehidupan didunia ini ". Setiap kali hari raya pasti umat islam menyambutnya dengan gembira haha rasanya la KOT. Walaupun kolej saya hanya memberi cuti selama 1minggu saje :'(  sebenarnya ia telah pun mencukupi untuk memenuhi ruang hari raya saya haha.. Kalau bagi cuti lama2 cnfrm boring xtau nk wat apa keke. 

Seperti kalian semua pagi hari raya mestilah saya p ke masjid untuk solat sunat hari raya. x tau camne tahun ni terdatang awal pulak dekat masjid pukul 7.30 hoho. orang kat masjid tu mesti cakap bagusnya budak ni belom ada orang da datang =_=' ! haisshh padahal x taupun pk bpe start solat tu ehe. bukan x tau pk bpe just x ingat pk bpe start solat mcm taun lepas ehe. habis solat semua dalam pk 10.30 :'( lama ooooo dia punya khutbah hoho....

Ketupat , Lemang , Nasi impit n apa ntah lagi mmg menjadi menu makanan saya setiap hari dalam 1 minggu hari raya ni haha  only in malaysia ma !  selepas selesai solat makan dan sebagainya haha mcm biasala pergi ke rumah saudara mara sana sini untuk orang kata menziarah ehe.

pendek kan cerita la kan hahah sebenarnya  just nk bercerita pasal beraya bersama rakan2 ehe. start  beraya dgn kawan2 time raya ke 5 haaa.. Oh memang sangat bersyukur sekiranya kita mempunyai teman2 yang baik :) walau siapa pun meraka orang kaya ke miskin ke  selekeh ke kampung ke setinggan ke klau jujur baik n beragama  peh memey la saya sayang ehe,

Antara gambar yang rajin saya upload ehe.


hahaha...memey hensem2 belako demo ni semua. Antara kawan2 yang masih sempat berjumpa ehe !



hohoho... hebat motor demo semuo. kawe pon jalan kaki je ehe. haha inilah kelebihan orang KAMPUNG xyah guna helmet nk p sana sini haa...


hahaha Hijau dengan merah pon boleh ngam ma ehe hahaha. klau x faham sudah kekekekek

lihat cantik kan rumah Lokman Chailan kemas ! dekat rumah ni dapat makan laksa ehe :)




Baraan ?


D rumah Ayep. haa dekat rumah ni moden sikit makanana dia ala2 timur hahaha


Mereka semua pakai baju2 baru, saya sorang JE yg ntah bape lama ntah baju tu ;'( biasala orang kurang berkemampuan ehe .. 


HOHOHO... akhirnya beraya juga rumah dialah ni kekeke. Biru cair tu Single ehe !


Oh Fadhil !


saya tetap bangga dengan digital camera sye ni walaupun trend kini  hanya dslr saja yang d pandang ehe ! mahal sangat x mampu nk beli keke


Ariff samsul /ayep ! lihat kacak dia buat gaya gini ehe.


hmmm kenal ?



Iman bersama Nazli . Penang mari  !






ehe dapat juga bergambar dgn dialah ni. haha klau la ada jodoh  
"Wing Wing Wing"

Oh my friends.. mungkin tahun depan kita tidak bisa ketemu lagi la KOT haha.. btw  tqvm to uol  haha.. pahit manis semuanya da rasa dengan uol . Maaf jika saya bersalah pada kalian semua  i hope semuanya sukses dalam hidup : ) 




2 comments:

  1. lain gilerr muka fadhil..

    ehemmm nampak haz kecik je, or u yang TER lebih besar? haha! :P

    hepi eidulfitri kameel. maaf zahir batin. jemput laa datang rumah :)

    ReplyDelete
  2. fadhil semakin hensem kan ? ehe.. bole2 bila nk buat rumah terbukanya kekekeke

    ReplyDelete